Topkwaliteit, zonder extra kosten
Hoge scores
Onze zorgkwaliteit is niet voor niets al jaren goed voor een gouden keurmerk van kwaliteitsbewaker Prezo.
De kwaliteit van een residentie
We hebben bewust gekozen voor een kleine staf, zodat er budget overblijft om extra zorgmedewerkers en gastvrouwen in dienst te nemen. Op die manier kunnen onze medewerkers voldoende tijd nemen voor het zorgmoment, en blijft er ook genoeg tijd over om aandacht te besteden aan het welzijn van onze bewoners. Daarmee is onze zorg vergelijkbaar met de zorg die geleverd wordt in luxe zorgresidenties.
Steeds verder verbeteren
Om het jaar doen we een cliënttevredenheidsonderzoek, waarmee we ideeën ophalen om de zorg verder te verbeteren. Wie kansen ziet om de zorg nog verder te verbeteren, kan z’n ideeën natuurlijk ook bespreken met de cliëntenraad. En wie niet tevreden is, kan terecht bij onze klachtencommissie. Het komt niet vaak voor, maar als er klachten zijn, lossen we die netjes op.